Masz pytania?

Skontaktuj się™ z nami!

tel:  535 679 753

tel:  503 822 797

e-mail: hpd@hpd.com.pl

Regulamin zakupów i zwroty

Konsument/klient składający zamówienie
powinien zapoznać się z poniższym regulaminem:
§ 1 Postanowienia ogólne
Sklep/Strona jest własnością firmy HPD s.c. W. Hryciuk, J. Książek, podmiotu wpisanego do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem: 3670 prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Radzymin. Firma jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) pod numerem identyfikacji podatkowej NIP 125-171-66-01,oraz nr Regon: 388383345. Siedziba Firmy znajduje się pod adresem: 05-250 Radzymin, Słupno, ul Żeromskiego 32 E Kontakt: telefoniczny: 604 155 065, 503 822 797 opłata wg stawek operatora z którego usług korzysta dzwoniący. adres e-mail: hpd@hpd.com.pl
§ 2 Składanie zamówień
1. Ceny towarów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w polskich złotych. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Koszt przesyłki jest widoczny w w kolejnych etapach zamawiania i jest doliczany automatycznie po wybraniu rodzaju płatności.
2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem strony internetowej, drogą e-mailową lub telefonicznie.
3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Aby zamówienie złożone za pośrednictwem strony internetowej zostało zrealizowane prawidłowo, niezbędne jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie danych niezbędnych do dokonania przesyłki zamówionego towaru.
5. Po złożeniu przez klienta zamówienia bez względu na jego formę, otrzyma on odpowiedź potwierdzającą przyjęcie zamówienia, regulamin oraz formularz odstąpienia od umowy. W przypadku zamówienia telefonicznego i e-mailowego Nabywca powinien potwierdzić e-mailem zgodę na przedstawione mu warunki zakupu.
6. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia w przypadku płatność przelewem pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia lub momentem dokonania zamówienia w przypadku wyboru opcji „za pobraniem”.
7. Dostawy są realizowane za pośrednictwem Kurier InPost
8. Do wyceny przesyłek stosowany jest oficjalny cennik firmy Inpost
9. Wszystkie przesyłki są ubezpieczane. Opłata zależy od wartości przesyłki
Towar
1. Każdy produkt oferowany do sprzedaży pochodzi z legalnego źródła, jest fabrycznie nowy, wolny od wad i posiada oryginalne opakowanie.
§ 3 Koszty i termin wysyłki
1. Przesyłka wysyłana jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub przekazany sprzedawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Sprzedawca poinformuje klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie na stronach serwisu, jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki "za pobraniem". Przy wyborze opcji płatności "Przedpłata " należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sprzedającego (zwykle 1-2 dni robocze).
3. Koszty przesyłki pokrywa Nabywca. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju płatności wybranego przez Nabywcę. Ceny za dostawę są widoczne przy wyborze opcji płatności i dostawy.
§ 4 Płatności
1. Każda transakcja potwierdzana jest dokumentem sprzedaży.
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem ( przy dostawie towaru ) lub przelewem (przedpłata) na konto bankowe.
§ 5 Procedura reklamacji
Jeżeli po otrzymaniu towaru konsument znajdzie w nim wady fizyczne powinien zgłosić ten fakt sprzedawcy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia skontaktuje się ze zgłaszającym i po potwierdzeniu wystąpienia wady i jej rodzaju zdecyduje o dalszym postępowaniu reklamacyjnym. W przypadku konieczności dokonania naprawy lub wymiany, Nabywca powinien odesłać towar przesyłką pocztową na adres: "HPD" ul. Żeromskiego 32 E, Słupno, 05-250 Radzymin. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sprzedawca zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najszybciej jak to możliwe nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. W przypadku uznania reklamacji Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
Patrz również: Reklamacje i Rękojmia
§ 6 Zwrot towaru i pieniędzy
Zgodnie z Ustawą z o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Formularz zwrotu - pobierz

Nasi Partnerzy
Dostawy realizuje

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklepy internetowe AZ.pl